ניקול

Nicol _219_98

בעולם הקצבי של ימינו, בכל רגע נתון יש לכולנו לפחות 10 דברים על הראש שדורשים טיפול: משפחה, קריירה, בית וזאת רק ההתחלה. כדי להצליח להתמודד עם מגוון המטלות, ועל מנת לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר, דרושה יצירתיות. כאשר זה נוגע למשימות הבית, אנו מצפים לפתרונות חכמים שיאפשרו לנו לפנות את הזמן והאנרגיה לדברים החשובים באמת – ילדים, זוגיות, חברים וסתם זמן איכות לעצמנו.

בחוגלה-קימברלי בחרנו לענות על צרכים אלה ולצקת תוכן חדשני וערך מוסף לעולם משימות הבית באמצעות המותג ניקול, שתוך שנים ספורות הפך להיות המותג המועדף בעולמות בהם הוא פועל. אנו בניקול ממשיכים כל העת לחקור את צרכי המשפחה הישראלית, לשוחח עם הצרכנים ולהציע פתרונות חכמים, שמותאמים לסדר היום הצפוף שלהם. אנו יוצרים דרך חדשנית, מתקדמת וקלה לביצוע  משימות הבית, ומאפשרים לצרכנים שלנו להתמקד בדברים החשובים בחיים.

ממשיכים לחדש

באמצעות ניקול הגדרנו בחוגלה-קימברלי שיח חדש בקטגוריות ותיקות, אך מבחינתנו זאת הייתה רק ההתחלה.

בשנת 2009, לאחר עבודת מחקר מעמיקה, יצאנו עם קטגוריה חדשה בעולם עזרי הבית והמטבח – קטגוריית המטליות הלחות. מטליות המאפשרות פתרון ניגוב מהיר וזמין במינימום מאמץ ועם מקסימום תוצאה, ומספקות מענה לניקוי היומיומי, מלכלוך לא צפוי עד לרוטינות ניקוי מהירות: מטליות לחות לרצפה, מטליות לחות לניקוי חלונות, מטליות לחות לניקוי פרקטים ומטלית לחה מקרצפת "ניקול עקשנית על לכלוך" המכילה חומר מסיר שומנים וחומר אנטיבקטריאלי.

בהמשך, הרצון לתת מענה לצרכים יומיומיים הוליד בשנת 2013 קטגוריה חדשה נוספת, מטליות חכמות יומיות "ניקול משתחררת מסמרטוטים", שמהוות תחליף איכותי והיגייני למטליות הבד בהן משתמשים ברוב הבתים כפתרון לניקוי, שטיפה וניגוב. המטליות החדשות של ניקול ניתנות להרטבה ולסחיטה, אך בניגוד למטליות הבד הן אינן צוברות לכלוך וריחות לא נעימים, ומסיימות את תפקידן בסוף היום או בסוף השימוש, לבחירתם של הצרכנים ובהתאם ל"כובד" המשימה.

נהנים להפתיע את הצרכנים

המותג ניקול מאפשר לנו להמשיך ולהפתיע את הצרכניות והצרכנים שלנו כל פעם מחדש, באמצעות מגוון פתרונות חכמים ודינאמיים המספקים מענה יצירתי בכל הקשור למשימות הבית, כאשר עם כל מוצר חדש אנו שומעים את השאלה שמלווה את המותג מיום היווסדו - "איך לא חשבו על זה קודם?".

לאתר ניקול >>

לעמוד הפייסבוק של ניקול >>

כמה עובדות שכדאי לדעת

  • השם ניקול הומצא כקיצור של "ניקיון לכל".
  • עד למיתוג החדש של ניקול, לא היה נהוג כי אריזות של מוצרים ועזרים לבית יעוצבו בצבע שחור.
  • כ-  90% מבתי האב בישראל נהנים לנקות עם מוצרי ניקול.
  • ניקול מספק מענה איכותי ויצירתי בכ- 20 קטגוריות שונות.