• hogla_logo_tree

זכיות ופרסים

מעריכים את העבודה שלנו

אנחנו גאים בעבודה שלנו. גאים להשפיע על הקהילה בה אנו פועלים ולסייע למאות אלפי אנשים באמצעות מגוון מוצרים שפונים לקהלים שונים. אנחנו גם שמחים לגלות, בכל פעם מחדש, שלא רק אנחנו חושבים שאנו יוצרים שינוי אמיתי.
לפניכם רשימת הפרסים והזכיות בהם זכו מותגי חוגלה-קימברלי במשך השנים, והיד עוד נטויה...

Huggies

  • נבחר כמותג-על במסגרת ה- SUPERBRANDS במשך ארבע שנים ברציפות - 2009, 2010, 2011, 2012.
  • זוכה בתחרות אפ"י (Effie Awards)
    שנת 2002 - קטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, זהב
    שנת 2004 - קטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, כסף
    שנת 2005 - קטגוריית אפי פלטינום, ארד
    שנת 2008 - קטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, זהב
    שנת 2009 - קטגוריית אפי פלטינום, כסף
    שנת 2011 - קטגוריית מוצרי צריכה לא מזון, כסף
    שנת 2013 - קטגוריית יופי, טואלטיקה ופארם, כסף 
  • זוכה פרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי לשנת 2012 עם האגיס בנים בנות
  • זוכה פרס "מוצר השנה" - בחירת הצרכנים
    שנת 2011 - האגיס pure & natural
    שנת 2013 - האגיס בנים/בנות

 Kleenex  

  • נבחר כמותג-על במסגרת ה- SUPERBRANDS במשך ארבע שנים ברציפות - 2009, 2010, 2011, 2012.

  • בשנת 2011 הוכתר הקמפיין Feel good כקמפיין הדיגיטל הטוב ביותר של חודש דצמבר 2011 במגזין הקריאייטיב הנחשב בעולם Ads of The World. 
  • בשנת 2010 זכה המותג באפי ברונזה (Effie Awards) על קמפיין "בכל מקרה זה יגמר בקלינקס".

ניקול

  • בשנת 2012 סדרת המטליות הלחות של ניקול זכתה בתחרות אפי (Effie Awards). באותה השנה זכה קמפיין המטליות הלחות לניקוי חלונות של ניקול בתחרות הפרסום "דג הזהב" .
  • רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק HOME CARE  בחוגלה-קימברלי, נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של אוגוסט 2012 בזכות ניקול, במסגרת יצירת קטגוריה צרכנית חדשה ומינופה - מטליות ייעודיות לניקיון, חד פעמיות, מוכנות לשימוש, המאפשרות ניקוי קל ומהיר.
  • בשנים 2011 ו- 2012 נבחר למותג-על במסגרת SUPERBRANDS.
  • חוגלה-קימברלי זכתה בפרס החברה החדשנית לשנת 2011 - בזכות בחירת הצרכנים בלא פחות משבעה מוצרים של החברה, ביניהם:
    סדרת מטליות לחות של ניקול לניקוי כללי, רצפה וזכוכית.
    סדרת תבניות האפייה המעוצבות של ניקול.
    ניילון נצמד עם החיתוך המובנה של ניקול.
    דף אפייה וצלייה טפלון של ניקול .
  • במדד המותגים של גלובס לשנת 2011 שנערך בקרב 800 צרכנים, דורג המותג ניקול במקום השביעי בארץ מתוך 2,300 מותגים בשאלה "מהם המותגים שיחסרו אם לא יהיו זמינים?"

Kotex 

  • בשנת 2012 זכו הטמפונים עם המוליך של Kotex בפרס מוצר השנה. 
  • זכייה במספר פרסים של Kimberly-Clark העולמית על מהלך השיווקי בדיגיטל של Kotex Young - מקום ראשון בתחרות בינלאומית למהלכי שיווק מצטיינים ומקום ראשון בתחרות בינלאומית על מהלכים יוצאי דופן.
  • המהלך השיווקי הייחודי של Kotex Young זכה להכרה בדמות פרס הפלטיניום של ה- ame, כאחד מארבעת מהלכי השיווק ארוכי הטווח הטובים בעולם.
  • זכייה בשלושה פרסי אפי (Effie Awards) על השקת Kotex Young, השקת Kita ומהלך הדיגיטל של Kotex Young.


לילי

  • בשנת 2012 זכה לילי לח במסגרת תחרות אפי (Effie Awards) בעקבות השקת קטגוריית נייר טואלט לח בישראל.
  • נבחר למותג-על במסגרת ה- SUPERBRANDS בשנים 2012, 2011, 2010
  • מוצר השנה חמש פעמים ברצף:
    בשנת 2011 - לילי soft&strong
    בשנת 2009 - לילי גליל כפול
    בשנת 2008 - סדרת לילי החדשה עם אפקט המרכך
    בשנת 2007 - נייר טואלט לילי במגע אלוורה
    בשנת 2006 - נייר טואלט לילי פנטזי